نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

روز پر پیچو خم!!

امروز از اون روزا بود که خیلی بالا پایین داشت!! 

ساعت ۲ ی امتحان ساعت ۴ یدونه دیگه!!!! 

امتحان ۳واحدیمو خوب ندادم!حالم گرفته شد!!! بعدیشم ای بد نبود!!! خیلی خسته شده بودم اومده بودم بیرون نمیدونستم کدوم طرف برم!!!!   

آقای پسچی امروز فرش تنش کرده بود!!!شده بود عین تابلو فرش!!! آی بهش خندیدیم!!!!  

 از یکی از بچه های دانشگاه خوشم اومده!!!! اما این طنین نامرد همش جلو پیشرفت منو میگیره!!!! بدبخت مگه چشه!؟؟؟!  فقط ی ذره چروکه! که من فکر اونجاشو کردم! ی اتو شوئی لازمه!!!!حالا ی سافکاری نقاشیم میبریمش!دیگه حله!!!! 

اینا حســــــــــــــــــودن! جلو پیشرفت منو همش میگیرن!!!!(تمشکی و طنین)   

اوم٬ی نفر دیگه هم دیدم! خیلی وقت میشد که ندیده بودمش! از تمام شدن ترم! نمیدونم ولی حتی خودمم نمیدونستم دارم به چی فکر میکنمو چی میخوام!!! 

قیافش تغییر کرده بود شیپـــــــــــیـــــش!!! این آقا دس به حذفش خیلی ملسه!امروز اومد ولی انگار امتحانشو حذف کرده بود!!!!!!!  

راستی به تمشکی جونمم تبــــــــــــــــــــــــریک میگم! بچم ۱۹ شده! 

مبارکه ایشالا همرو همینطوری بدی!!!