نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

شرط بندی

دیشب جو گرفت بابا جناق شکوندم ! همون لحظه که شکوندیم گذاشت تو دستم ! منم گفتم قبول نی! من یادم بود ! 

امروز صب که پاشدم تو آشپزخونه چای میریختم برا خودم اومد قندون ُ داد دستم!! 

باختم !! 

خوب شد شرط ُسر ِادکلن که گفت قبول نکردم !! حالا ی بستنی باید به ددی بدم!! 

به قول مامان باید از این به بعد تبصره بزارم !! زمانایی که خوابالو َم یا وقتایی که تو فکرم ! قبول نیست!! اینجوری بهتره !! 

 

*رو اعصابمه این مریم ! از اولم حس ِخوبی بهش نداشتم ! سر ِپرت ُپلاهاش ی لحضه به خودم شک کردم! میگفت خودم دیدم!!!! بعد ضایع شد گفت دوستم دیده! نمیگم کی!! بعدشم گفت شوخی کردم! میخواستم سرشُ بکوبم به شیشه ی قطار نابودش کنم ! 

واقعا بعضی ها بیمار ِروانین!! 

*فیلم ترسناکی که شیوا داد ببینم بیشتر شبیه ی رمان ِانگلیسی بود!