نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

زندگی

خیلی پیچیده س ! خیلی بیشتر از اونی که من بتونم درکش کنم !  

میتونه تو ی چشم به هم زدن دنیا رو برات زهر مار کنه !
ی چشمه ش رو چند روز پیش چشیدم !
وای که تو ی لحظه میتونه همه چی رو برات جهنم کنه !! ی جهنم واقعی !
آنچنان ذهنم شلوغه که گاهی یادم میره کجا واستادم ! یا چیکار میخواستم بکنم !
خوب من باید سعی کنم خودم تمامشون ُ حل کنم ،تنهایی !
روی من حساب میکنه ..نباید ناامیدش کنم ..
*بهش میگم  تو بچه هات ُ داری که پشتت باشن اما من کسی ُ ندارم  گفت از کجا معلوم ! معنی حرفم نفهمید ! ی زهر خنده ای زدم  ُ حرفام ُ پشت ِبغضام خفه کردم ! الان خوشحالم که نفهمید !
* ی نفر بد داره میره رو اعصابم ! ولی نمیتونم کاریش کنم ! امیدوارم خدا یا اون ُادم کنه یا به من ی عالمه صبر بده !
نیاز داشتم  که بنویسم .واقعا نیاز داشتم !