نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

خانه تکانی عید + ورودی ِجدید +تولد خواهری + ولنتاین

با تاخیر مامی شروع کرد به خانه تکانی ! منم گفتم بهت امسال کمک میکنم .. اونم گفت باشه پس میگم ی نفر کمتر بیاد! پولشو میدم به تو!! (میخواست تشویق شم!) 

ی چی گفتم حالا!!  

روز اول انگشت پام با انگشت دستمو بریدم !! هنو پوست دستم خوب نشده !! استعفای خودمو به مادری ابلاغ کردم ُ این چنین خانه تکانی من خاتمه یافت !   

 *۲۲/بهمن/۹۰ ی دختر کوچولو به جمع فامیل ما اضافه شد ! سارا خانمی دختر دایی بنده !  

*دیروزم تولد خواهریم بود ! تولدش مبارک باشه بهمنی ها زیاد شدن!  

 *ولنتاین ِعشاق مبارک ایشاا..هر کی عاشق ِبه عشقش برسه !