نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

عجبا !! یعنی دیوار از من کوتاهتر کسی پیدا نمیکنه؟؟ 

هر کی مریض میشه !! گندم ! 

هر کی ناراحته !! دپسردس !! گندم!! 

یارو حوصلش سر رفته!! سر من غر میزنه که آره منو تنها گذاشتی رفتی!! : | 

بابا منم برا خودم مشکل دارم !! منم درد دارم !! 

الان خودم ی هفته بیشتره مرده تو خونه افتادم !! همینایی که اینقد ازم توقع دارید چی کار کردید برام؟  چه کاری برام انجام میدید!؟!   

شد عین ِآدم زنگ بزنید حالم ُ بپرسید !؟!؟! 

منم ی ظرفتی دارم !!

تازه برامم پشت چشم نازک میکنن که  یعنی برام اصن مهم نیستی !! :|  سر سنگین حرف میزنه !! 

خوب مهم نیستم که نیستم !! به جهنم که نیستم!! دیگه اینهمه کولی بازی نداره که !!

همشونم میدونن که من چقد بدم میاد از اینکه ی نفر نخواد حرف دلشو بگه ! اونوقت هی بهانه های بیخود ِصد من ی غاز ِمفت تحویلم بدن !! 

یعنی از صد تا فحش برام بدتره !!  

اگه قراره من کف دستمو بو کنم ناراحتی های شما رو بفهمم و درکتون کنم !! پس شما هم باید بفهمید که من خیلی وقته که داغونم !!

چند وقته دارم همه رو تحمل میکنم ! هی زدم به بیخیالی !! دیگه نمیشه !! 

 بُریدم..خسته شدم !! : (