نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

ژرمن ها....!!!

دیشب توسط بازی قشنگ ژرمن ها٬بوی گند کل آفریقای جنوبی رو بر داشته بود!!! 

دوستان اگه توجه میکردن میدیدن که کل تماشاچی ها ماسک زده بودن!!! 

فقط بلدن هارتو پورتو بیخود کنن! یکی نیس بگه خفه شید بابا با اون بازیه داغونتون!!!! 

 

ولی انصافا اسپانیا باحال بازی کرد.....دمشون گرم........تبریک به طرفداراشون......... 

 

امسال تابستون ی شغل پیدا کردم! تو ی معدن تولید سنگ استخدام شدم! 

سخته ولی خوب اینا همش تجربس!!! 

کارم تو قسمت حمل و نقل! با ی دستمال کاغذی دم در وا میستم٬ عمه استخراج میکنه٬بعد انتقال میده به من٬منم میبرم به بخش انبار!!!! 

کار خوبیه!!!!خیلی ها قصد داشتن کارمو از چنگم در بیارن اما من با تمام تلاش و پشکار خودم با چنگ و دندون حفظش کردم!!!!   

 مامانم شنبه شب به  مدت ۲هفته میره مسافرت!!!! من تنها میشم!!! ی جوریم!