نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

ღ روز ِگـــــنــــــــــــــــــــــــــــــــدمـــــــــღ

   

 

 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

      امروز ۲۰دی٬ روز ِ من..دارم آخرین لحضه های ۲۱سالگیمُ میگذرونم..  

تمام ِ اتفاقای یک سال مثل نوار داره از جلوی چشمام میگذرن! 

اتفاقای خوش و به یاد ماندنی..لحضه های تلخ که همیشه مثلِ ِ ی زخم تازه تو وجودم باقی میمونن..اشتباهام٬ شکستام..   

روزهام پر از سوالات ِبی جواب بود..سوالاتی که هیچ وقت جوابی براشون پیدا نکردم و همینطور بی جواب موندن..و من رهاشون کردم..فهمیدوم که همی چی منطقی نیست..دنیای ما یعنی بی منطقی ..

 روزهام با تمام سختی هاش روزهای لذت بخشی هم داشت روزهایی که شاید با هیچ چیز نشه عوضشون کردُ خیلی از آدمهای دورُ برم آرزوشونو دارن..بودن در کنار خانوادم٬ دوستان نزدیکم..نوشی٬ طنین٬مرجان.. 

لحضه ها و خاطرات ِشیرینی با نوشی داریم که اگه بخوایم ازش حرف بزنیم ساعتها  زمان میبره..یادآوری اون خاطرات لذت بخشه..شایدم امیدوار کننده..بیشتر مشکلاتمون رو با هم ٬ در کنار هم حل کردیم.. به خیلی از باورها رسیدیم..شکستُ دنیای واقعی رو با هم لمس کردیم..  

با هم تغییر کردیم..و..

*امسال خیلی دوس داشتم مامانم روز تولدم بود..خیلی زیاد..ولی نیستُ در سفر خوش میگذرونه!   

*امیدوارم امسال از تعداد سوتیهام کاسته بشه!! 

*امیدوارم امسال پر از اتفاقای خوب برای خانوادمُ دوستانم باشه..همچنین دوستان ِبلاگیم.. 

دخترا:نوشی آهو وسارا و لی لا شوشو کنن.. پسرای پولدارو خوشگلُ با معرفت بیان اینارو رو هوا ببرن.. آمییییییییییییییییییین

نگین و سارا ومریم تو درساشون موفق شن..شوشو براتون حالا زوده!! 

پسرا:داداش حامد٬ امیدوارم امسال پر از موفقیت های کاری براش باشه و دیگه ی آستینیم بالا بزنه دیگه داره دیر میشه!! 

شبگرد ناآشنا٬ امیدوارم با سمیرامیس عزیز به آرزوش برسه و خوشبخت شن.. 

پیشی٬امیدوارم امسال دیگه ازدواج کنه..مُردیم از بی عروسی ای!! قول داده منم دعوت کنه!!

آرا٬ دلم براش تنگ شده هر جا که هست امیدوارم خوش حال باشه!!همینطور احسان..  

آقا پسر٬براش آرزوی موفقیت میکنم..

ناهید عزیز که  امیدوارم همیشه سلامت باشه.. 

اینم دعای روز تولدم..شمعها رو فوت میکنم٬ به آینده ای که در انتظارم ِ نگاه میکنم...  

فردا امتحان دارم ُ فقط دوس داشتم امشب ی چیزی رو ثبت کرده باشم و ی خاطره ...امیدوارم فردا روز خوبی باشه!! 

تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــــــــــدم مبــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــ