نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

همه چی..

امروز خانه را بنده تمیز کردم!!  ی پا کدبانو شدیَم!! 

تا ظهر کمرم صاف نمیشد!! بیچاره این مامانا!! 

بعد ی ضد ِحالی خوردیم.. که هنوز در شک میباشیَم!! 

خلاصه بعدش خواهر زاده گرام رو بردیم حمام..بنده رو شبیه دلاک میبینن ایشون.. 

دیگه همون ی ریزه هم که کمرم صاف میشد دیگه الان نمیشه!! 

دلمان شدید نسکافه میخواست که با ظرفِ خالیش مواجه شدیم..وای چه حس ِبدی بود!! 

بعد فریاد زدیم که ما نسکافه میخواهیم..خواهری رفت خانه شان که انگاری طاقت نیاورده برامون از خونشون نسکافه آوردن!! ته تغاری بودن بعضی جاها جواب میده!! 

*تاسوعا هی داد ُهوار میکردم که من قیمه ی امام حسین میخوام..انقدی غر زدیمُ به همه گفتیم که روز ِعاشورا ازدرُ دیوار برام قیمه میرسید..همه ظرف قیمه رو میکردن تو حلقم تا ساکت شم.. از پدر بگیر تا داماد ِگرام خانواده!!..مدیونه هر کی فک کنه من بچه ی شلوغیم..آخه قیمه امام حسین ی چیز ِدیگس!! 

*بر خلاف ِاینکه خیلی شیطون ُپر سر ُصدام ولی بیشتر ِمواقع در برابر مشکلات فقط سکوت میکنم..این برای خیلی از آدمهای دور ُبرم تعجب آوره!!    

*توی ابراز محبت کردن ی ریزه مشکل دارم! البته خیلی بهتر شدم!! ولی انگاری باید بیشتر خودمُ اصلاح کنم این تودار بودنم داره برام مشکل درست میکنه.. 

*سردردُ سرگیجم داره هر روز بیشتر میشه..همینطور فراموشیم..

*هستی امروز بهم گفت خیلی دوست دارم!! دوست دارم این دفعش با همیشه فرق میکرد!! یعنی من خاله ی خوبیم؟!؟!یعنی میتونم ی خاله ی خوب براش بمونم؟! نمیدونم..  

*نزدیک ِامتحاناس ُما هیچی نمیخونیم!! وای خدا ی نیرویی برای ما سند کن..آمین..

نظرات 12 + ارسال نظر
هیس جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

آفرین آفرین

سلام

سلام
مرسی مرسی

Dead Man شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://mardmorde.blogsky.com

سلام

یه توصیه برادرانه : هیچوقت در برابرمشکلاتت سکوت نکن چون بهشون فرصت میدی که عرض اندام کنن .

فکر کن تو بیابون تنهایی . اگه ساکت باشی ترس بهت غلبه میکنه که دقیقا اون بیابون مثل این دنیا میمونه . نباید تو این دنیا هم ساکت بود . تو دار بودنم عواقبش مثل ساکت بودنه .

نمیدونم حرفام اصلا ربطی به حست داشت یا نه ولی یه توصیه بود .

سلام
توصیه ی خوب ُ به جایی بود..
ممنونم

سارا شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ

به به!
منم مثه شما خوب کار کردم!
تازه هم دختر عموی گرام و هم پسر خاله ی گرا ( این دوتا هم سنن ۳سالشونه)من طلفکی و به دلاکی گرفتن و گیر دادن که باید ببرمشون حموم و به قول پسر خاله با کشک بشورمشون تا سفید شن!!!
درمورد تودار بودن و سکوت کردنت چیزی نمی تونم بگم چون خودمم شدیدا این جوریم!
منم مثه هستی بهت می گم: دوسسسسسسسست دارم

سلام
پس خسته نباشی!!
جیگرتو منم میدوستمت

مسافر شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://doncorleone.blogsky.com

به به به این کد بانو
خوبه از خدا بخواه حتما میرسونه

مرسی
انشاا..

نگین یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

چه خاله ی مهربونی !
منو یاده سارا انداختی که شبیه دلاکا میشد این بچه آوا رو می برد حموم ! آوا همون دختر عموشه که شونصدتای منو حریفه !

اون مشکلاتی رو که گفتی همشو منم دارم ! مخصوصا قسمت ابراز احساساتشو !

مرسی
تو ور حریفه؟!بعید میدونم
باید درستشون کنیم

مقداد یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://shaperak.blogsky.com

همه اینجا دارن شغل اصلیشونو رو میکنن. جالبم هست همه دلاکی رو خوب بلدن!! من نمی دونستم که دخترا دلاکن

بلاخره تو حمام زنونه دلاک مرد که نیست!! زنه دیگه!!

گل مریم یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

سلااااااااااااام
پس وقت اینه که دیگه کم کم چایی... رو بیاری
امیدوارم از این نیروهای خارق العاده واسه منم سند بشه که شدیدا محتاجم

سلام
چه عجب مریم خانومی؟!!
فعلا دارم درس میخونم..وقت ندارم!!
منم امیدوارم!!

گربه تنها دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

هستی همونه که بردی و حموم شستیش؟
گربه ها که از آب خوششون نمیاد .... ولی اینجوری که تو تحویلش گرفتی منم بودم قربون صدقه میرفتم
....
آی گفتی قیمه دلم را آب انداختی

بله..

اوهوم منم خیلی دوس دارم..

حامد سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ق.ظ

درود
به به چه دختری ! چه کدبانویی !!
بعضی وقتا این سکوت در برابر مشکلات اگه از روی ضعف نباشه خیلی خیلی خوبه !
آبجی خانوم اگه نیرو برات سند شد به منم خبر بده یه درخواستی برای سند شدن نیرو بکنم ! باز آخر ترمه و من مثل شیر تو گل موندم !

سلام
خواهش میشه..ممنونم..
اتفاقا بیشتر مواقعه از همین ضعف ناشی میشه..
فعلا که ما چیزی دریافت نکردیم ..ولی به چشم اگه سند شد حتما خبرتون میکنم..
آخ آخ نگو که من خرابم این ترم اساسی..

گل مریم سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

شب خوبی داشته باشی! شنیدم امشب شب یلداست... درسته گلم؟!

مرسی عزیزکم..بعلـــــــــــــــــــــــــه!
امیدوارم خیلی خیلی بهت خوش بگذره:*

عمو پوریا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://UncleP.blogsky.com

من اینجا نظر نداده بودم ؟

نع!!

شبگرد نا آشنا پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ http://3miramis.blogsky.com

اجازه ما یک چیزی بگیم؟!!!قبل از اینکه از خدا سند بخوای
یه تلاشی کن!
می دانی جریان یارو نشه که هی به خدا می گه من چرا توی بلیط بخت آزمایی قبول نمیشم
بعد دیگه خدا به صدا در میاد که بابا یک بلیط بخر تا من برنده ات کنم تو که بلیط نداری؟!!!

خواهش میکنم بفرمایید..
جالب بود تا حالا نشنیده بودم..من دارم شروع میکنم..امیدوارم خدا هم کمکم کنه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد