نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

جبهه

از اون جایی که درس دفاع مقدس را با نمره ی باور نکردنی ای که اصن به من نمیاد پاس کردم ! 

هستی (خواهر زادم) از اون روز تی وی که جبهه نشون میده ! میاد میگه خاله نگاه داره عملیاتایی که توش بودی رو نشون میده !! حالا اصن چطور این بچه به ذهنش رسیده که من میتونستم اونجا باشم ی بحثی جداست ! 

بهش میگم خاله من که اونجا نبودم ! میگه چرا؟ اخه تو هم در مورد عملیاتا مثه اینا صحبت میکردی؟! میگم من فقط خوندم که مثلا تو فلان عملیات چه اتفاقایی افتاده همین ! سالی که من به دنیا اومدم اصن جنگ تمومید به من دیگه نرسید به خدا !! 

میگه اوم دوس داشتم خالم  فرمانده بود ! میگم شرمنده که ناامیدت کردم خاله!!  

ـ اصولا بر خلاف همه ی بچه ها که ی شخصیت بزرگ ُ آرمانی برای پدر مادراشون میسازن ! هستی همیشه تو تخیلاتش منو ی آدم خیلی بزرگ میدونه ! و متاسفانه از تمام کارای من  

چون اختلاف سنیمون تقریبا کمه سعی میکنه الگو برداره و چقد براش نگرانم !   

ـ سعی میکنیم جو ُ عوض کنیم! 

 

 * 21/بهمن/64  تولد خیلی هاست ! تولدشون مبارک ..

نظرات 5 + ارسال نظر
فری جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

اگه فرمانده بودی باید حاجیه صدات میکردن اونوقت؟!

لابد !

نگین جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

چه بانمکه این بچه:دی
چند سالشه ؟
خوش به حالت خاله ای ...

اره خیلی
۸
ایشا.. شما هم خاله میشی

سایه جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://shadowplay.blogsky.com/

خب پس باید الگوی خوبی باشی دیگه...

بعید میدونم!

گل مریم شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام گندمی
حالا خوبه نگفته خاله جانباز

سلام عزیزم

اره والا !!

مقداد یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

این فری همون فری وبلاگ بغلی نیس؟ حاجیه رو خوب اومد

نیدونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد