نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

نــا گفتــه هائی از جنس ِ گنــــدم

ஜღ کــسی چه میــدانـد٬ شــایــد زمیــن ِمــا جهنــم ِ سیــ ـاره ای دیــگر بــاشــد...ஜღ

سوتی :دی

من کلا از اون دسته از آدمهام که سوتی زیاد میدم ! اصنم دست ِخوم نی یهو خودش میاد ! 

دیروز با نوشی رفتیم آموزش تا من ی نامه برا تداخل کلاسا بگیرم ! ی آقای تقریبا سن داری هم کنار میز نشسته بود ُ کل حواسش به چند تا برگه ی تو دستش بود ! 

بعدش مدیر گرومون اومد ُ برگه رو از آقاهه گرفت و گفت اینم تموم شد و فارغ التحصیل شد !  

منم با ی لبخندی دوبرابر پهنای صورتم رو به آقاهه گفتم: به سلامتی ایشا.. مبارک باشه ! 

آقاهه هم همینطور بــِر بــِر منو نگاه کرد ُ بعدش گفت خسته نباشه !!! 

خندم خشکید ! روو کردم  اونور ُ پیش خودم فک کردم که من که حرف بدی نزدم ! فقط بهش تبریک گفتم‌! 

تو همین فکرا بودم که اومدیم بیرون ! دیدم نوشی داره با چشای گرد شده نیگام میکنه !! 

بهش میگم چی شد میگه! 

میگه گندم اون خودش استاد بود ! داشت برگه دانشجوشُ صحیح میکرد!! چی چی مبارک باشه! 

من !! 

بعد کلی خندیدن به سوتیم ! اومدم که از کنارش رد شم بهش گفتم خسته نباشید خدانگهدارتون !!  

 بعله !میخواستم متوجه باشه من از رو برو نیستم ! 

*برنامه هام ی ذره بهم ریخته ! در تلاشم که دُرسشون کنم ! 

**بغضی وقتا بخاطر ی اتفاقاتی که ما میخوایم پیش بیاد ُ پیش نمیاد کلی حرص میخوریم و غر میزنیم ! ولی بعد مدتی متوجه میشیم که چه خوب که اونطور که من میخواستم نشد و چقد به نفعم بود و کلی از خدا ممنون میشیم .. امیدوارم الانم همینطوری باشه ! مطمئنم همینطوریه !

نظرات 10 + ارسال نظر
کورش تمدن سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام

مهم همینه که اعتماد به نفس داشته باشی و به روی خودت نیاری

سلام

اتفاقا من همیشه این اصل مهم رو رعایت میکنم

سارا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام جیگل من!‏
آفرین خوشم اومد؛ اصن درستش همینه؛ کم نیاریا!‏
:‏‏*‏ !‏
ایشاا... همین میشه ک می گی و کلی شاد میشی!‏
 ی دنیا دوست دارم

سلام گلم

بله بله !
قفونت منم میدوسمت:-*

نگین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سوتیــــــــــــــــــت تو حلقم گندمممممممممم =))))))

جیگرتوووووووو

مقداد سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

خوش به حال نوشی که همیشه کنارشی

بهله !

شیرین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://kalepuk.mihanblog.com/

چه سوتی جالبی دادی!منم دیروز در حالی که از کلاس جیم شده بودم و زبونمم درآورده بودم توسط استادم رویت شدم!!

حتی با تصور کردنش کلی خندیدم !

مینا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.tabassom-16.blogsky.com


منم خیلی سوتی میدم

اشکال نداره پس هم دردیم

مهرنوش پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://tameshki.com

nazgol پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

من عاشق سوتی ام

در مورد بخش اخر حرفاتم کاملا موافقم ، واسه همینم همیشه میگم خدا هرچی صلاحم هست رو پیش رو بذاره

تا دلت بخواد من از این عشقات دارم !

اره گلم اینجوری خیلی بهتره

حامد جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

درود بر آبجی خانوم
خوبی ؟ خوشی ؟ دنیا به کامه ؟....
کلی دلم برا اینجا تنگ شده بود !
سوتی دادن که مهم نیست مهم اینه که کم نمیاری

به به سلام اقا داداش
ممنونم خداروشکر

خیلی خیلی کم پیدا شدید
ایشا..همیشه سلامت باشید

این اصل مهم رو سعی میکنم همیشه رعایت کنم

shanaz ghalibaf دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام به برادران بسیجیم. نظام سالهاست میلیاردها دلار خرج فتنه و شورش در بحرین، سعودی ، یمن، افغانستان و غیره می‌کند. این همه خرج نه تنها دولت آنها را عوض نکرد بلکه ملت خودمان را به فلاکت انداخت. بخاطر این بدبختیها، نظام مجبور شده با کشورهای دیگر کنار بیاید. چیزی که مشخص است این است که این دنیا نه کاملا شیعه، نه کاملا سنی و نه کاملا و تماماً مسیحی‌ یا غیره خواهد شد. با وعده دادن به آمدن امام زمان دیگر مردم را نمی‌شود خر کرد. همچنین قران مجید می‌فرماید، لکم دینکم ولی یدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد